Yhteystietomme

24/7 TUKIPALVELU

010-841 11 69

support@officemanagement.fi

Usein esitetyt kysymykset

Kaksikymmentä vuotta sitten yritykset tekivät itse kirjanpitonsa, siivosivat konttorinsa ja huolsivat autonsa. Ulkoistamisella usein haetaan tehokkuutta ja näkemystä, miten asiat kannattaa hoitaa. IT-asioiden parissa puuhastelu on useille ihmisille mieluisa harrastus, mukavampaa kuin omien tavoitteiden saavuttaminen työelämässä. Tämän vuoksi IT-asiat usein hoidetaan vielä oman henkilöstön voimin.

Taantumassa yrittäminen ei ole helppoa, vaan yrityksen on jatkuvasti haettava uusia, kilpailukykyä lisääviä asioita. IT on helppo paikka aloittaa, koska pienillä asioilla voidaan vähentää työmäärää huomattavasti. Saadaan siis enemmän aikaan pienemmillä henkilöstökuluilla, tästä on kysymys, kun rakennetaan kilpailukykyä. Office Managementin IT-ulkoistusratkaisu mahdollistaa nopean siirtymän moderniin, tehokkaaseen ja ennen kaikkea mielekkääseen työskentelyyn.

Helposti. Ota rohkeasti yhteyttä ja pyydä meiltä ilmainen vertailulaskelma. Alle 30 minuutin puhelinkeskustelun tai paikan päällä käynnin jälkeen sinulla on selkeä laskelma, paljonko maksat nykyisestä IT-infrasta ja paljonko Office Managementin IT-ulkoistuskonsepti maksaa. Tulet yllättymään siitä, että yleensä Office Managementin konsepti on 10-30% edullisempi kuin, mitä nyt joka tapauksessa maksat. Ihan totta – tämä on aina edullisempi tapa hankkia ja ylläpitää oma IT-infra. Syynä siihen on se, että pilvestä tuotettuna IT-infra on aina edullisempaa kuin paikallisesti tuotettuna. Toinen syy on se, että vakioitu IT-infra yhdistettynä koulutettuun & motivoituneeseen henkilöstöön tuottaa murto-osan aikaisemmasta tukimäärästä. Tähän kiteytyy myös Office Managementin liikeidea: Rakennamme toimivia IT-ympäristöjä edullisemmin, kuin asiakas pystyy itse tuottamaan. Missiomme on lopettaa maailmasta turha IT-tuki.

Kyse on vanhasta ansaintalogiikasta. Suurin osa IT-taloista elää tuntilaskutuksesta. Näitä laskuja syntyy yksi kerrallaan, kun asennetaan muutama uusi kone tai annetaan lähitukea. Mikä intressi silloin on tehdä kertavakiointeja tai rakentaa pilvi-infra, joka lopettaa lähituen tarpeen? Laske huviksesi, montako tikettiä tai asennuskeikkaa yritykseltäsi on laskutettu viimeisen vuoden aikana?

IT-ulkoistaminen ja pilvipalvelut pakottavat muuttamaan perinteisten IT-yritysten ansaintalogiikkaa. Office Management elää kokonaisuuksista – ei yksittäisen tuotteen tai ratkaisun toimittamisesta. Office Managementilla on sama intressi kuin asiakkaalla; mahdollistaa tehokas työskentely ilman turhaa tukipalvelua. Vertaamme usein toimintaamme sairaanhoitoon; Vanhat IT-firmat hoitavat sairaita kun Office Management ennaltaehkäisee sairauksien syntyä. Ja tarjoaa laajan palvelun, jos virus pääsee yllättämään tai kone hajoamaan…

Yleisin apu tähän on yksinkertaisesti käynnistää tietokone uudelleen. Mikäli tietokonetta ei pystytä sammuttamaan, voidaan tietokone sammuttaa pakotetusti pitämällä virtanäppäintä pohjassa 5sek, jonka jälkeen tietokone voidaan käynnistää uudelleen virtanäppäimestä.

Yleisin syy on, ettei tietokone saa virtaa. Ennen huollon tilaamista kannattaa kuitenkin vielä kokeilla toisella laturilla ja varmistaa, ettei vika ole tietokoneen laturissa. Yleensä konseptiasiakkailla on useita samanlaisia laitteita ja käyttäjä voi siten mahdollisesti lainata laturia kunnes uusi saadaan toimitettua.

  • Jos ongelma koskee pelkästään soittajaa?

Varmista, että langattoman verkon näppäin palaa aktiivisena. Tämä löytyy usein tietokoneen oikeasta ylä nurkasta.

HP Tietokoneissa sininen (aktiivinen), oranssi (ei aktiivinen).

Varmista, että olet kirjautuneena verkkoon. Avoinna olevat verkot löydät oikealta alareunasta klikkaamalla verkko-kuvaketta;

  • Jos ongelma koskee kaikkia käyttäjiä?

Käynnistä modeemi uudelleen.

Jos ongelma jatkuu, soita ko. internetpalvelun toimittajalle.
Mikäli olet konseptiasiakkaamme ja käytössänne on Elisan internetyhteys, voimme selvittää
vikatilanteen puolestanne Elisan teknisentuen kanssa.

  1. Salasana on unohtunut tai vanhentunut. Soita asiakaspalveluumme, niin voimme resetoida tunnuksesi.
  2. Salasanan vaihtaminen, ohje miten tehdään

Microsoft 365 asiakkaat voivat vaihtaa salasanansa kirjautumalla Microsoftin sähköposti­palveluun internetselaimella osoitteessa: http://mail.office365.com

Nimi: käyttäjän sähköpostiosoite etunimi.sukunimi@yritys.fi
Salasana: nykyinen salasanasi

Oikealta yläkulmasta valitaan "hammasratasta muistuttava kuvake" ja kohta "Asetukset", tämän jälkeen oikealta valikosta kohta "Vaihda salasana"

HUOM: Uusi salasana täytyy syöttää vaihtamisen jälkeen kaikkiin laitteisiin, joihin ko sähköpostitili on kytkettynä. Tarvittaessa ota yhteyttä asiakas­palveluumme.

Helposti. Ota rohkeasti yhteyttä ja pyydä meiltä ilmainen vertailulaskelma. Alle 30 minuutin puhelinkeskustelun tai paikan päällä käynnin jälkeen sinulla on selkeä laskelma, paljonko maksat nykyisestä IT-infrasta ja paljonko Office Managementin IT-ulkoistuskonsepti maksaa. Tulet yllättymään siitä, että yleensä Office Managementin konsepti on 10-30% edullisempi kuin, mitä nyt joka tapauksessa maksat. Ihan totta – tämä on aina edullisempi tapa hankkia ja ylläpitää oma IT-infra. Syynä siihen on se, että pilvestä tuotettuna IT-infra on aina edullisempaa kuin paikallisesti tuotettuna. Toinen syy on se, että vakioitu IT-infra yhdistettynä koulutettuun & motivoituneeseen henkilöstöön tuottaa murto-osan aikaisemmasta tukimäärästä. Tähän kiteytyy myös Office Managementin liikeidea: Rakennamme toimivia IT-ympäristöjä edullisemmin, kuin asiakas pystyy itse tuottamaan. Missiomme on lopettaa maailmasta turha IT-tuki.

Yleisin apu tähän on yksinkertaisesti käynnistää tietokone uudelleen. Mikäli tietokonetta ei pystytä sammuttamaan, voidaan tietokone sammuttaa pakotetusti pitämällä virtanäppäintä pohjassa 5sek, jonka jälkeen tietokone voidaan käynnistää uudelleen virtanäppäimestä.

  • Jos ongelma koskee pelkästään soittajaa?

Varmista, että langattoman verkon näppäin palaa aktiivisena. Tämä löytyy usein tietokoneen oikeasta ylä nurkasta.

HP Tietokoneissa sininen (aktiivinen), oranssi (ei aktiivinen).

Varmista, että olet kirjautuneena verkkoon. Avoinna olevat verkot löydät oikealta alareunasta klikkaamalla verkko-kuvaketta;

  • Jos ongelma koskee kaikkia käyttäjiä?

Käynnistä modeemi uudelleen.

Jos ongelma jatkuu, soita ko. internetpalvelun toimittajalle.
Mikäli olet konseptiasiakkaamme ja käytössänne on Elisan internetyhteys, voimme selvittää
vikatilanteen puolestanne Elisan teknisentuen kanssa.

Yhteystietomme

 

Ota yhteyttä

24/7 TUKIPALVELU

010-841 11 69

support@officemanagement.fi