Webinaari 9.12.2021 klo 9 – 10

Tulevaisuuden työpaikan trendit muuttuvassa maailmassa!

Miten työpaikkamme muuttuu tulevaisuudessa? Mikä on uusi normaali – etätyö vs. toimistotyö vs. hybridityö? Miten sinä päättäjänä voit tukea tiimisi ja asiakkaittesi muuttuvia tarpeita? 

 

Mikään ei ole yhtä pysyvää ja varmaa kun muutos. Tuntuu, että maailmamme pyörii aina vaan nopeammin ja nopeammin. Etäisyyksillä ei juurikaan ole enää väliä, kun työnteko ja tapaamisiin osallistuminen onnistuu liki mistä vaan. Mutta miten kaikki tämä vaikuttaa työpaikkojen työkaluihin ja digitaalisiin ratkaisuihin?

Yhdessä Microsoftin Harri Mikkasen kanssa keskustelemme tulevaisuuden trendeistä, digitalisaation mukana tuomista muutoksista ja kerromme miten pääset kokeilemaan huomisen työskentelymalleja jo tänään järjestämissämme fiksummin yhdessä työpajoissa.

AGENDA

Mona Suominen
Customer Experience Manager – Office Management Oy

Harri Mikkanen
Liiketoimintajohtaja – Microsoft 

Petri Kuisma
Development Manager – Office Management Oy 

Ilmoittaudu heti 9.12.2021 klo 9-10 järjestettävään webinaariimme ja opi tulevaisuuden trendeistä