Virtuaalinen Phone Q antaa asiakkaillesi mahdollisuuden antaa botin pitää sija puhelinjonossa ja sen sijaan vastaanottaa puhelu seuraavaan vapaaseen tai itse valittuun aikaan.
Virtual Phone Q -puhelinpalvelun avulla voit tarjota asiakkaillesi parempaa puhelinpalvelua samalla kun helpotat kuormitusta tuelta tai vastaanotosta, kun kuormitus on suuri. Soittava asiakas voi jättää puhelinnumeronsa, joten hänen ei tarvitse olla jumissa puhelinjonossa odottamassa asiakaspalvelijan vapautumista. Asiakaspalvelijat saavat myös rauhallisemman työympäristön, kun minimoit taustalla soivien puhelimien määrän. Valitse manuaalisen tai automaattisen soiton välillä.
Kun asiakas on jättänyt puhelinnumeronsa, ehdotettu aika luetaan takaisinsoittoa varten. Aika lasketaan käytettävissä olevien asiakaspalvelijoiden määrän ja jonossa olevien puhelujen määrän mukaan. Jos ehdotettu aika ei sovi, asiakas voi lykätä takaisinsoittoa. Silloin ehdotetaan seuraavaa vapaata aikaa. Jos sinulla on automaattinen puhelu ja asiakas ei vastaa puheluun, järjestelmä tekee jopa kymmenen yritystä peräkkäin tietyin väliajoin ennen kuin tapaus suljetaan.
Virtual Phone Q:lla on käyttäjäystävällinen ja looginen käyttöliittymä, jonka löydät verkkosivulta, jossa asiakaspalvelijat voivat käsitellä ja kommentoida tapahtumia. He voivat myös luoda tarvittaessa omia tapahtumia ja soittoja. Asiakaspalvelija saa ilmoituksen, kun uusi takaisinsoitto on varattu, ja ilmoitukset on myös mahdollista saada sähköpostitse.
Palvelu on integroitu yleisimpiin CRM-järjestelmiin, joiden avulla saat lisätietoja olemassa olevasta asiakkaasta, joka soittaa sinulle. Heille, joilla ei ole integroitua CRM-järjestelmää, palvelu voi näyttää tietoja myös osoitteesta Hitta.se. Näin asiakaspalvelija voi valita tapauksen liiketoiminta-alueen ja asiaankuuluvien edellytysten perusteella.
Haluatko kuulla lisää? Jätä numerosi niin soitamme sinulle takaisin.