Puzzel Contact Center-palvelu on markkinoiden johtava asiakaspalvelu- ja viestintäalusta, jossa kaikki viestintä kerätään yhteen paikkaan. Tällä tavoin organisaation työtä tehostetaan ja tämä johtaa parempaan asiakaskokemukseen. O.M Connectin ja Puzzelin avulla saat tulevaisuuden vaatimukset täyttävän ja joustavan monikanavaratkaisun, joka hoitaa yrityksesi saapuvan ja lähtevän viestinnän.
Uutta on se, että kompensoimme kaikki päästömme ja hieman enemmän. Voimme siten tarjota ilmastoneutraalin ratkaisun heille, ketkä haluavat suojella ympäristöämme.
Puzzle voidaan integroida kaikkiin nykyaikaisiin tekniikoihin ja voit rakentaa turvallisen keskuksen asiakaspalveluorganisaatiosi ympärille.
Nämä kanavat voidaan integroida Contact Center-palveluun:
Engage |
Suosittu valinta Delight |
Inspire |
|
Monikanavainen reititys | Ja | Ja | Ja |
Digitaalisten kanavien määrä | 1 kpl | 2 kpl | Kaikki |
Puhelutoiminnot | Standardi | Edistynyt | Edistynyt |
360° näkymä kaikkeen asiakasvuorovaikutuksessa | Ja | Ja | Ja |
CRM-integraatio | Ja | Ja | Ja |
Call flow tool | Read only | Ja | Ja |
API-käyttö | Ja | Ja | Ja |
Sähköposti- ja tekstiviestikampanjat | Ja | Ja | Ja |
Tekoälyyn perustuva tietopankki | Nej | Nej | Ja |
Advanced Agent Assist | Nej | Nej | Ja |
Mahdolliset vaihtoehdot |
|
|
|
Valitse paketti | Valitse paketti | Valitse paketti |
Sähköposti
Puzzelin sähköpostipalvelun avulla voit uudelleenohjata ja ohjata sähköposti pyynöt suoraan oikealle asiakaspalvelijalle. Koska sähköposti on tärkeä viestintäväline monille käyttäjille, on tärkeää pystyä hallitsemaan sähköpostia samassa ratkaisussa muiden kanavien kanssa. Nopea vastaaminen on hyvän asiakaspalvelun perusta. Puzzelin palvelu on pilvipohjainen ja tarjoaa yleiskatsauksen kaikista vuorovaikutuksistasi. Näin asiakaspalvelua on mahdollisuus parantaa koko ajan.
Tekstiviesti
Tekstiviesti on kanava, jolla on korkea vastausprosentti, ja Puzzelin avulla voit lähettää helposti viestejä, muistutuksia ja ilmoituksia yhteystietokeskuksesi kautta. Kuten kaikki muutkin toiminnot, voit tietysti käsitellä tekstiviestitapauksia samalla tavalla kuin jos ne olisivat puheluita, sähköposteja tai chat. Käyttäjäystävällisen käyttöliittymän avulla voit helposti hallita kaikkia vuorovaikutuksia ja antaa siten asiakaspalvelijoille yhtenäisen kuvan siitä, miten asiakkaasi ovat vuorovaikutuksessa.
Puhelin
Tarjotakseen henkilökohtaista asiakaspalvelua puhelimitse Puzzelilla on monia tehokkaita ominaisuuksia, jotka helpottavat asiakaspalvelutyöntekijöitä. Palvelu on sijainnista riippumaton ja tarjoaa mahdollisuuden päästä yhteyskeskukseen käyttäjän sijainnista riippumatta. Joitakin palveluun sisältyviä ominaisuuksia ovat Softphone, Dialer, IVR (interaktiiviset puhelinvalikko), Call Recording ja Callback.
Chat
Haluatko pystyä vastaamaan useisiin chat-pyyntöihin samanaikaisesti? Puzzelin chat-toiminnon avulla kysymykset ovat jonossa ja ne on helppo ohjata työntekijälle, jolla on oikeat taidot. Myös asiakaspalvelun työntekijöillä on mahdollisuus keskustella keskenään asiakkaalta piilotettujen viestien kautta. Tällä tavoin voit tarjota asiakkaillesi erittäin nopeaa palvelua. Riippuen tavoitettavissa olevista työntekijöistä, chat voidaan kytkeä päälle ja pois päältä automaattisesti.
Sosiaalinen media
Ei ole epäilystäkään siitä, että monet asiakkaat lähettävät kysymyksiä sosiaalisen median kautta. Puzzelin sosiaalisen median palvelun avulla voit vastata kysymyksiin Facebookissa ja Twitterissä suoraan alustalla. Siten voit rakentaa luottamusta liiketoimintaasi osoittamalla, kuinka hienoa palvelua annat asiakkaillesi. Älykkäät jonotus- ja asianhallintaominaisuudet helpottavat tapausten kokoamista sosiaalisessa mediassa.
Haluatko kuulla lisää? Jätä numerosi niin soitamme sinulle takaisin.