Suomen ensimmäinen ilmastopositiivinen yhteyskeskus – Puzzel

Puzzel-yhteyskeskus on markkinoiden johtava asiakaspalvelu- ja viestintäalusta, jossa kaikki viestintä kerätään yhteen paikkaan. Tällä tavoin organisaation työtä tehostetaan, mikä johtaa terävämpään asiakaspalveluun. O.M Connectin ja Puzzelin avulla saat tulevaisuuden vaatimukset täyttävä ja joustavan monikanavaratkaisun, joka hoitaa koko yrityksen saapuvan ja lähtevän viestinnän.

Uutta on se, että kompensoimme kaikki päästömme ja hieman enemmänkin, ja voimme siten tarjota ilmastopositiivisen ratkaisun heille, jotka haluavat suojella ympäristöä.

Lue lisää ilmastoaloitteestamme!

Monikanavaratkaisu

Tehokkaampi viestintä

Tulevaisuuden vaatimukset täyttävä asiakaspalvelu

Miksi valita Puzzel-yhteyskeskus O.M:ltä?

  • Puzzelin käyttö on 110 % ilmastokompensoitua. Siinä olemme ainoita.
  • Office Managementin Puzzel-koulutettujen konsulttien ja teknikoiden huolto ja tuki
  • Täydellinen ratkaisu, jossa puhelin, yhteyskeskus ja IT-palvelut ovat yhdeltä ja samalta toimittajalta

 

Monikanavainen ratkaisu kilpailukykyiseen asiakaspalveluun

Puzzle voidaan integroida kaikkiin nykyaikaisiin tekniikoihin, jotta voit rakentaa turvallisen keskuksen asiakaspalveluorganisaatiosi ympärille.

Kanavat voidaan integroida yhteyskeskukseesi:

  • Sähköposti
  • Tekstiviesti
  • Puhelin
  • Chat
  • Sosiaalinen media
  • Integrointi CRM-järjestelmiin
  • Video
  • Tekoälybotti

 

   

Engage

Suosittu valinta

Delight

Inspire

Monikanavainen reititys Ja Ja Ja
Digitaalisten kanavien määrä 1 kpl 2 kpl Kaikki
Puhelutoiminnot Standardi Edistynyt Edistynyt
360° näkymä kaikkeen asiakasvuorovaikutuksessa Ja Ja Ja
CRM-integraatio Ja Ja Ja
Call flow tool Read only Ja Ja
API-käyttö Ja Ja Ja
Sähköposti- ja tekstiviestikampanjat Ja Ja Ja
Tekoälyyn perustuva tietopankki Nej Nej Ja
Advanced Agent Assist Nej Nej Ja
Mahdolliset vaihtoehdot
  • Puzzel WFM
  • Switchboard
  • Puzzel WFM
  • Switchboard
  • Dialler
  • Puhelujen transkriptio
  • Salesforce-integraatio
  • Microsoft dynamic -integraatio
  • Puzzel WFM
  • Switchboard
  • Dialler
  • Transkribering av samtal
  • Salesforce integration
  • Microsoft dynamic integration
  • Raw data
    Valitse paketti Valitse paketti Valitse paketti

Sähköposti

Uudelleenohjaus ja jonotus

Puzzelin sähköpostipalvelun avulla voit uudelleenohjata ja ohjata sähköposti pyynöt suoraan oikealle asiakaspalvelijalle. Koska sähköposti on tärkeä viestintäväline monille käyttäjille, on tärkeää pystyä hallitsemaan sähköpostia samassa ratkaisussa muiden kanavien kanssa. Nopea vastaaminen on hyvän asiakaspalvelun perusta. Puzzelin palvelu on pilvipohjainen ja tarjoaa yleiskatsauksen kaikista vuorovaikutuksistasi. Näin asiakaspalvelua on mahdollisuus parantaa koko ajan.

Tekstiviesti

Pidä yhteyttä

Tekstiviesti on kanava, jolla on korkea vastausprosentti, ja Puzzelin avulla voit lähettää helposti viestejä, muistutuksia ja ilmoituksia yhteystietokeskuksesi kautta. Kuten kaikki muutkin toiminnot, voit tietysti käsitellä tekstiviestitapauksia samalla tavalla kuin jos ne olisivat puheluita, sähköposteja tai chat. Käyttäjäystävällisen käyttöliittymän avulla voit helposti hallita kaikkia vuorovaikutuksia ja antaa siten asiakaspalvelijoille yhtenäisen kuvan siitä, miten asiakkaasi ovat vuorovaikutuksessa.

Puhelin

Tehokas asiakaspalvelu

Tarjotakseen henkilökohtaista asiakaspalvelua puhelimitse Puzzelilla on monia tehokkaita ominaisuuksia, jotka helpottavat asiakaspalvelutyöntekijöitä. Palvelu on sijainnista riippumaton ja tarjoaa mahdollisuuden päästä yhteyskeskukseen käyttäjän sijainnista riippumatta. Joitakin palveluun sisältyviä ominaisuuksia ovat Softphone, Dialer, IVR (interaktiiviset puhelinvalikko), Call Recording ja Callback.

Chat

Useat chat-keskustelut

Haluatko pystyä vastaamaan useisiin chat-pyyntöihin samanaikaisesti? Puzzelin chat-toiminnon avulla kysymykset ovat jonossa ja ne on helppo ohjata työntekijälle, jolla on oikeat taidot. Myös asiakaspalvelun työntekijöillä on mahdollisuus keskustella keskenään asiakkaalta piilotettujen viestien kautta. Tällä tavoin voit tarjota asiakkaillesi erittäin nopeaa palvelua. Riippuen tavoitettavissa olevista työntekijöistä, chat voidaan kytkeä päälle ja pois päältä automaattisesti.

Sosiaalinen media

Luo luottamusta

Ei ole epäilystäkään siitä, että monet asiakkaat lähettävät kysymyksiä sosiaalisen median kautta. Puzzelin sosiaalisen median palvelun avulla voit vastata kysymyksiin Facebookissa ja Twitterissä suoraan alustalla. Siten voit rakentaa luottamusta liiketoimintaasi osoittamalla, kuinka hienoa palvelua annat asiakkaillesi. Älykkäät jonotus- ja asianhallintaominaisuudet helpottavat tapausten kokoamista sosiaalisessa mediassa.

Contact center ratkaisun yleisimmät kysymykset

Palvelu on aivan uusi asiakkaiden vuorovaikutusalusta pilvessä, jossa on ainutlaatuisia integrointimahdollisuuksia ja maksuratkaisuja. Se on mukautettu käytettäväksi yhdestä tuhansiin käyttäjiin, ja se voidaan samanaikaisesti integroida moniin eri ohjelmiin, sovelluksiin ja kolmannen osapuolen sovelluksiin. Palvelu on alustasta ja operaattorista riippumaton.

Puzzle on helppo asentaa, liität sen vain suoraan CRM-käyttöliittymään. Et tarvitse CTI-sovitinta, ohjelmointirajapintaa tai laajennuksia - kaikki, mitä tarvitset asennukseen, toimitetaan suojatun Internet-yhteyden kautta, eikä monimutkaisia laitteita tai ohjelmistoja tarvita.

Yhdistämällä yhteyskeskuksen CRM-järjestelmään voit saavuttaa tärkeitä tuloksia:

  • Käsittelyaika lyhenee
  • Useampia kysymyksiä ratkaistaan ​​ensimmäisen puhelun aikana
  • Yhteyskeskuksesta tulee tehokkaampi
  • Virheet ja päällekkäiset työt vähenevät
  • Asiakaspalvelu on paremmin mukautettu asiakkaalle

Integraatiotarpeista riippumatta kokeneet työntekijämme luovat juuri tarvitsemasi yhteyskeskuksen. Tässä on vain muutamia niistä kolmannen osapuolen sovelluksia, jotka voidaan integroida mahdollistaen täydellisen ja monipuolisen monikanavaisen pilviyhteyskeskuksen rakentamisen:

  • CRM-järjestelmä
  • Äänisovellukset
  • Hybridiympäristöt eri valmistajien puhelinlaitteilla, mukaan lukien mobiililaitteet yritysinfrastruktuurin ulkopuolella
  • Erilaisia integrointiratkaisuja yhteyskeskuksille, jotka haluavat hyödyntää yrityksen sisäisten järjestelmien tietoja.

Täydellisen yhteyskeskusratkaisun toimittamisen lisäksi tarjoamme useita lisämoduuleja, jotka kaikki on suunniteltu tarjoamaan sinulle tarpeisiisi räätälöity optimaalinen asiakaskokemus.

Lisämoduulit:

  • Tiketköinti on lisämoduuli, joka antaa yhteyskeskukselle täydellisen työkalupaketin sekä sähköpostiin että tapausten edistyneeseen hallintaan.
  • Henkilöstösuunnitteluratkaisu, joka tukee resurssien ajoittamista useille kanaville.
  • Speech Analytics on puheluanalytiikkaratkaisu, jonka avulla organisaatiot voivat kerätä ja analysoida arvokasta palautetta tuhansista tai jopa miljoonista asiakaspuheluista.
  • Täytämme PCI DSS -standardit tarjotaksemme paremman turvallisuuden ja PCI-auditoinnit.

Ota yhteyttä

Haluatko kuulla lisää? Jätä numerosi niin soitamme sinulle takaisin.