Yrityspuhelin

Operaattorista riippumaton yrityspuhelin.
Miksi Office Management?

Emme ole operaattori, mutta autamme sinua luomaan yrityksellesi parhaat olosuhteet tarpeidesi pohjalta. Tarjoamme sinulle muun muassa:

  • Ilmastoneutraalin yrityspuhelimen
  • Pitkän kokemuksen alalta
  • Teknisesti pätevän henkilöstön
  • Älykkäät lisäpalvelut
  • Microsoft Teams -liitännät
  • Erinomaisen tuen

Kierrätyspuhelimet palveluna

Matkapuhelin palveluna – Kierrätyspalvelu, jossa ympäristö ja myös käyttäjäystävällisyys ovat keskiössä. Säästä jopa 60 % ostohinnasta ja vähintään 40 % hiilidioksidipäästöistä valitessasi kunnostetun puhelimen uuden sijaan.

Tee ilmasto kannalta älykäs valinta tällä räätälöidyllä palvelulla, joka antaa sinulle täyden hallinnan puhelinlaitteistoosi.

Näin yrityksestäsi tulee tehokas ja se hiilijalanjälki pienenee

Haluamme olla puhelinalan edelläkävijöitä. Siksi voimme ensimmäisenä yrityksenä Suomessa tarjota yrityspuhelimen, jolle kompensoimme kaikkien päästöjen lisäksi hieman enemmänkin. Yksinkertaisesti ilmastopositiivisesti.

Usein kysytyt kysymykset

On monia syitä tarkistaa nykyinen palveluntarjoajasi. Esimerkiksi hinta, palvelu ja uudet tarpeet. Ja ennen kaikkea on panostettava turvalliseen ratkaisuun. Tärkeintä uuden toimittajan valinnassa on, että tunnet olosi tyytyväiseksi ja luottavaiseksi tekemääsi valintaan.

Asioita, joita tulisi ottaa huomioon:

  • Nykyinen sopimus – onko sopimuskausi edelleen voimassa, ja jos on, voidaanko se päättää ennenaikaisesti?
  • Inventaario – varmista, että tuot kaikki laitteet mukanasi uudelle palveluntarjoajalle/operaattorille ja päätä kaikki tarpeettomat palvelut.
  • Irtisanominen – älä maksa turhista palveluista. Varmista, että palvelut lopetetaan yhteistyössä uuden palveluntarjoajasi kanssa, jotta siirtyminen sujuu mahdollisimman kivuttomasti.
  • Meillä on monen vuoden kokemus suurista ja pienistä puhelinhankkeista. Jätä puhelinhankkeesi vastuullemme, jotta sinä ja kollegasi voitte keskittyä siihen, minkä osaatte parhaiten.

Puhelinvaihteen vaihtaminen voi tuntua monimutkaiselta ja sitä se usein onkin.  Et tietenkään asiakkaana itse päivitä vaihderatkaisuasi, vaan palveluntarjoajasi auttaa sinua.

Käytännössä tämä tarkoittaa, että uusi tai olemassa oleva operaattori ohjaa kaikki puhelinnumerot puhelinvaihteen alustalle oman operaattoriyhteytensä kautta. Yhteys toimii valtatienä kaikelle puheluliikenteelle sinun ja asiakkaidesi välillä. Itse vaihteen osalta sinä ja palveluntarjoajasi päätätte etukäteen, miten puhelut käsitellään.

Puhelinvaihde on siis valmisteltu ennen kuin operaattori tekee työnsä. Tämän jälkeen aktivoidaan uusi yhteys ja vaihde, ja todetaan, että olet onnistuneesti päivittänyt puhelinvaihteesi vaihteenvaihdon!

Liittymän siirto voi tapahtua eri suuntiin. Yksityishenkilöltä yritykselle, yritykseltä yksityishenkilölle, yksityishenkilöiden tai eri yritysten välillä.

Siirron yhteydessä on tärkeää, että liittymän nykyisen haltijan ja uuden vastaanottajan on allekirjoitettava siirtolomake operaattorin kanssa. Tämän jälkeen siirron loppuun saaminen kestää noin yhden viikon.

Puhelinliittymiä ja numeroita on täysin mahdollista siirtää operaattorilta toiselle, ja tätä kutsutaan puhelinkielessä numerosiirroksi.

Jotta numerosiirto tapahtuu, uuden operaattorin on ensin tehtävä siirtopyyntö olemassa olevalle operaattorille. Nykyinen operaattori voi myös evätä siirtopyynnön, jos liittymän omistaa muu kun siirrän pyytänyt henkilö tai yritys.

”Kun Kjell & Companyn oli aika hankkia uusi puhelin­järjestelmä, he valitsivat Office Managementin. Yhteistyö, joka on muun muassa vähentänyt myymälä­henkilökunnan puhelimessa viettämää aikaa.”

Kjell & Company

 

Ota yhteyttä

Haluatko kuulla lisää? Jätä numerosi niin soitamme sinulle takaisin.