
Ylläpitopalvelut
Laitteet ja palvelut tarvitsevat ylläpitoa ja huoltoa toimiakseen mahdollisimman ongelmattomasti. Tarjoamme kattavan ylläpidon varmistaaksemme mahdollisimman huolettoman ja ongelmattoman käyttäjäkokemuksen asiakkaidemme henkilökunnalle. Säännöllinen ja proaktiivinen ylläpito vähentää pitkällä aikavälillä tukipyyntöjen määrää.
Ylläpitopalvelut on jaettu seuraaviin kokonaisuuksiin:
- etänä toimitettava tietokoneiden ylläpito
- etänä toimitettava verkkolaitteiden ylläpito
- asiakkaan tiloissa tehtävä ylläpito
- palvelimen ylläpito
IT-Manager-palvelu
IT-Manager-palvelu on ulkoistettu IT-päällikkö, joka toimii johdon tukena IT-asioiden edistämisessä ja kehittämässä asiakkaan IT-ympäristöä. IT-Manager tapaa asiakkaan muutaman kerran vuodessa ja tapaamisen aikana käydään läpi statistiikka palveluiden käyttötasoista, käytettävyydestä ongelmista, tukipyynnöistä ja suunnitellaan tulevaisuutta. Tapaamisten aikana ei tehdä ylläpitotöitä tai korjata IT-ongelmia