
IT-palveluidemme avulla pyrimme lisäämään asiakkaidemme
- työtehokkuutta
- Työmielekkyyttä
- Nostamaan tuottavuutta
Kun laitteet ja palvelut toimivat ajasta ja paikasta riippumatta, on lopputuloksena juuri yllä mainitut toiminnan tehostamiseen johtavat seikat. Samalla teillä on avaimet kädessänne palvella asiakkaitanne tehokkaammin.
Kiinteähintaisella palvelupaketilla ette kohtaa IT:n osalta ikäviä taloudellisia yllätyksiä ja budjetointi sekä kulujen seuranta helpottuu.
IT-projektin päätteeksi koulutamme henkilökunnallenne uudet palvelut. Näin varmistamme osaamistason noston ja helpon siirtymän uusien palveluiden käyttäjäksi.
Useat palvelupakettimme sisältävät myös rajattoman tuen toimittamillemme laitteille ja palveluille. Takuukorjaukset hoituvat laitetoimittajien valtuuttamien korjaajien toimesta. Teillä on yksi yhteydenottokanava, OM Customer Care Center, kaikkia vikatilanteita varten.
Tarjoamme myös yrityksenne neuvotteluhuoneratkaisut ja konsultointipalveluiden myötä mm. lisäkoulutusta, Office 365 -työkalujen käyttöönottoa, tiedolla ohjaamista ja asiantuntijapalveluita kuten ylläpitopalveluita ja ulkoistettua IT-päällikköä. Vaativampaan käyttöön tarjoamme myös laajempia tietoturvaratkaisuja.