Microsoft

Asiakkaan ja kumppanin palaute määrittää Microsoftin liiketoiminnan prioriteetit.

Jokainen asiakas- ja kumppanikohtaaminen on myös Microsoftille tärkeä tapahtuma. Microsoft teettää kahdesti vuodessa laajamittaisen tyytyväisyyskyselyn. Kyselyyn valitaan satunnaisotos Microsoftin asiakkaita ja kumppaneita. Microsoft käy tulokset läpi kunkin liiketoimintavastaavan kanssa ja niistä tunnistetaan asiat, joihin ollaan tyytyväisiä ja joiden tasoa Microsoft haluaa edelleen ylläpitää, sekä asiat, jotka on tehtävä paremmin jatkossa. Näistä palautteen pohjalta tehdyistä asioista Microsoft kertoo sivuillaan: www.microsoft.com.

Jokainen Microsoftin työntekijä, ylintä johtoa myöten, on sitoutunut toimimaan asiakas- ja kumppanityytyväisyyden ehdoilla, luodakseen Microsoftin kanssa toimimisesta positiivisen ja arvokkaan kokemuksen.

micr

Verkostoidu kanssamme, kuten monet jo tekevät

1029 seuraajaa Seuraa meitä Facebookissa 38 seuraajaa Seuraa meitä Twitterissä 169 seuraajaa Seuraa meitä Linkedinissä

Jätä soittopyyntö

Haluatko pikaisen yhteydenoton myyjältä? Jätä numerosi, soitamme sinulle takaisin!
    Hyväksymällä ehdot, vahvistat että olet lukenut ja hyväksynyt tietosuojaehtomme.
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.