Palvelinhallinta

Yrityksillä on aina käytössään palvelimia. Pienimmillään yrityksellä voi olla käytössään Microsoft Office365 -palvelun sähköpostipalvelin ja tiedostonjakoon Sharepoint Online. Suuremmilla yrityksillä on tyypillisesti myös omia AD-palvelimia, tuotantopalvelimia, CRM-/ERP-palvelimia jne. Kaikkia näitä tulee hallita, jotta niiden tietoturva on taattu, käyttäjäoikeudet menevät oikein ja että palvelu on käytössä aina, kun tarvitaan. Jos esim. palvelimen keskusmuisti loppuu, palvelu sammuu ja käyttäjät eivät voi käyttää sitä. Jotta näistä kaikista selviydytään, tulee palvelimia hallita ja ylläpitää.

Office Management IT-ulkoistuspalveluun keskitetty palvelinhallinta kuuluu automaattisesti. Palvelun oma-asiantuntijapalvelu huolehtii siitä, että palvelinten kapasiteettitarvetta valvotaan, niiden varmuuskopiointi on ajan tasalla, ja että uusien työntekijöiden käyttöoikeustasot ovat oikein.
Kun uusi asiakas siirtyy Office Managementin IT-ulkoistuksen piiriin, projektipäällikkö varmistaa, että IT-taustainfra tukee pilvipalvelua, suuri osa palveluista viedään pilvipalveluihin, loput palvelimet viedään Bitifyn kapasiteettiratkaisujen piiriin Windows Azure -palveluun ja palvelimet siirretään Office Managementin palvelinhallinnan piiriin.

Hyödyt
– Käyttäjät pääsevät yhdellä kirjautumisella mahdollisimman monen palvelimen käyttöön
– Ei tarvita kankeita ja hitaita VPN-yhteyksiä
– Työntekijöillä on mahdollisuus etätyöskentelyyn
– Uuden aluekonttorin yhteydet yrityksen dataan saadaan helposti, edullisesti ja nopeasti
– Palvelu on helposti hallittavissa, varmuuskopioinnit helpottuvat ja vähenevät
– Palvelut ovat käytettävissä aina, kaikkialta ja milloin vain
– Palveluiden käytettävyys lähes 100%

Verkostoidu kanssamme, kuten monet jo tekevät

531 seuraajaa Seuraa meitä Facebookissa 26 seuraajaa Seuraa meitä Twitterissä 113 seuraajaa Seuraa meitä Linkedinissä

Jätä soittopyyntö

Haluatko pikaisen yhteydenoton myyjältä? Jätä numerosi, soitamme sinulle takaisin!
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.