05 10.2018

Office Management panostaa asiakaspalveluunsa

Lisätty kategoriaan Tiedotteet kirjoittajalta Jaakko Sippola

Office Managementille tärkeintä on asiakkaan laadukas ja asiantunteva palvelu. Haluamme erottua kilpailijoista hyvällä asiakaskokemuksella. Pyrimme myös koko ajan kehittymään sisäisesti ja otamme käyttöön mahdollisuuksien mukaan viimeisimmät järjestelmät ja ohjelmat – näin työntekijämme pystyvät tekemään työtään tehokkaasti ja mielekkäästi.

Perjantaina 5.10. 2018 alkaen otamme käyttöön uuden järjestelmän tukipalveluihimme (toiselta nimeltään CCC=Customer Care Center). Asiakkaalle päin tämä muutos näkyy vain erilaisena ja parempana viestintänä kuin ennen. Avoinna olevan tiketin tukipalvelutilanne pystytään viestimään asiakkaalle helpommin, joten asiakas pidetään paremmin ajan tasalla. Uudessa järjestelmässä asiakas voi vastata suoraan ohjelmasta lähteviin sähköposteihin ja tämä vastaus menee suoraan häntä palvelleelle henkilölle. Näin viestintä tehostuu tukipalvelupyyntöjen osalta valtavasti. Lisäksi asiakas voi suoraan peukuttaa saamansa palvelun ja saamme näin hyvää dataa missä onnistumme ja missä meidän pitää vielä kehittyä.

Palvelemme edelleenkin tutussa osoitteessa support@nullofficemanagement.fi.

Palveluterveisin

koko CCC:n väki

Verkostoidu sinäkin kanssamme!

1029 seuraajaa Seuraa meitä Facebookissa 38 seuraajaa Seuraa meitä Twitterissä 169 seuraajaa Seuraa meitä Linkedinissä

Jätä soittopyyntö

Haluatko pikaisen yhteydenoton myyjältä? Jätä numerosi, soitamme sinulle takaisin!
    Hyväksymällä ehdot, vahvistat että olet lukenut ja hyväksynyt tietosuojaehtomme.
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.